esmaspäev, 4. veebruar 2013

Ma pole külaline, ma elan siin

4.-8.veebruarini oli meie koolimajas erakordne võimalus vaadata linnalooduse näitust "Ma pole külaline, ma elan siin". Välja on pandud nii vaatamist, lugemist, nuputamist. Nii, et kõik näitust kaema!
1. ja 2.klassi õpilaste muljeid näituselt: ...Siil meeldis, hiir meeldis.Lendorav meeldis. ...lendorav ja ämblik. ...Karu, ristämblik, lendorav. ...Kulli kodu, tuvi, lendorav, lendorav. ...Looma kaalumine oli lahe. Seal oli palju mänguloomi, mänge. Olid linnavaikuse majad. ...Mulle meeldis näitus. Meeldisid karu, lendorav, must toonekurg. ...Seal oli põnev. Meeldis mängida, sest seal olid mängud. Seal olid mänguloomad. Meeldis lendorav ja seal oli ristämblik. ...Mulle meeldis sealt näituselt need loomad, mida sai kaaluda. Siis kui saime neid loomi tõsta, siis lendorav oli kõige raskem. Seal olid ka toredad aukudega mängud. Kõrvaklappidega sai ainult vaikust kuulda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar